Re: Czym rozni sie FAT32 od NTFS?

Autor: Sacul (sacul_at_hoga.pl)
Data: Wed 03 Oct 2001 - 13:42:11 MET DST

> fat32 jest zdecydowanie sybszy (sam sprawdzalem)

A tak orientnacyjnie to o ile 10,30,50, 100 %?

> ale NTFS jest
> bezpieczniejszy i daje wiele nowych mozliwosci, np: szyfrowanie,
>
> ja rozwiazalem problem tak: dysk C - fat32 (system i najwazniejsze
programy)
> a dysk D - NTFS (moje dane :-))
>
> w NTFS ustalasz sobie prawa do katalogu (np.) i juz zona nie moze
sprawdzic
> co sciagales w nocy ;-)

To teraz pytanie za 100 pkt.:
Które systemy współpracują z NTFS: Win98, WinMe, Linux ? (W2k i NT - to na
pewno)
Czy powiedzmy jak będę miał gierkie zainstalowaną na dysku D (NTFS) i odpalę
ją z systemu WinMe zainstalowanego na dysku C (FAT32) to się nie popieprzy ?
(Do tego jeszcze będzie W2k i Linux.)