Re: MINT ,PALIT co sądzicie o tych markach?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 03 Oct 2001 - 13:40:35 MET DST

Użytkownik Arek Wawerski <wawerski_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3BBADFE6.625E696E_at_polbox.com...
> Witam.
> Interesuje mnie zakup karty graficznej wyprodukowanej przez jednš z tych
> firm.
> W przypadku mint ATI RADEON VE 32MB TV-OUT a palit GeForce2 MX-200 32MB
> TV-OUT , pomijajšc typy kart co sšdzicie o producentach?
> Pozdrawiam.

ajej oba kicha !! (zresztą karty też jeśli chodzi o 3D !!)
wiec jak juz masz słabe 3D to bierz tą z układem ATi (wydaje mi się ze ATi
bardziej panuje nad producentami kart na ich układzie i generalnie nic oni
tam nie zmianiają i nie udziwniają)