Re: SCSI I

Autor: WojtasJD (ritek_at_go2.pl)
Data: Sat 27 Oct 2001 - 23:56:31 MET DST

>chce bo nikt nie ma
>niestety sa przeploty

jakie znowu przeploty

musialem przez Ciebie wyjmowac omomierz i kabel ze skanera;
mam skaner mustek scsi ktory ma dwa gniazdka:
jedno 25 pin i drugie 50 pin wysokiej gestosci
do skanera byla dolaczona gowniana "karta scsi isa"
tez ze zlaczem 25 pin oraz kabel 25pin-25pin tyle ze strasznie krotki
kupile przedluzacz do drukarki 1,8m i skaner tez dziala

a teraz sprawdzilem omomierzem piny: 1, 2, 3, 4 ktore
sa w tej samej kolejnosci polaczone z wtyczka na drugim koncu