Re: Stery z win98 pod 2000

Autor: Avalon_at_am
Data: Sat 27 Oct 2001 - 23:35:31 MET DST

On Sat, 27 Oct 2001 20:21:46 +0200, "perszing"
<mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl> wrote:

>ok, ok ale bez nerwow :)))
>
>Poprostu chcialem dowiedziec sie jak najszybciej, a po za tym to jakby nie
>bylo takich jak ja to :) pl.comp.pecet byla by nudna i nieciekawa.
>
>pozdrawiam
>
>perszing

Moze ta, a moze nie ta. - sprubuje ci odpowiedziec.
Jak powszechnie wiadomo - Microsoft zalacza do systemu Windows
(poczawszy zdaje sie od versji 3.0) drivery do wiekszosci periferals
(printer, modem, scanner, Video adapter, monitor, mysz itp.) dla
bardziej popularnych firm. Sa to tzw. "BASIC" lub MINI DRIVERY, t.zn.
umozliwiaja podlaczenie i urzywanie urzadzenia, bez ich pelnych
mozliwych funkcji.
Np: Video - nie mozna ustawic niektorych resolution, brak korekcji
kolorow, brak opcji "TV out" chociaz wiemy ze ten sprzet powinien to
miec! itp.
Printer - brak mozliwisci automatycznego dwustronnego printowania,
brak mozliwosci kontroli ilosci atramentu (jasniejszy/ciemniejszu
wydruk)itp.
Tak wlasnie jest w twoim przypadku.
Jedyna rada to download pelnego drivera dla okreslonego systemu ze
strony producenta twojego printera, w typ przypadku HP.
Tak niefortunnie sie sklada ze HP nie opracowal jak dotychczas takiego
softu pod Win 2k-Pro dla Deskjet 400.
Nalezy przypuszczac ze z uwagi na to ze jest to raczej starszy produkt
przeznaczony do uzytku indywidualnego (nie pro)- HP nie jest zbytnio
zobowiazany lub zainteresowany aby taki upgrade opracowac.
Jezeli dotychczas go nie ma (2 lata od wydania Win2k) to raczej go
nie bedzie.
Niektorzy ludzie prubuja uzywac drivery (z roznym szesciem) od innych
podobnych urzadzen.
Avalon