Re: ile mozna wycisnac z i810 ?

Autor: jarosław jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Sat 27 Oct 2001 - 23:09:13 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:

> To może być granica dla konkretnej używanej przez Ciebie wersji BIOSu.

wersja biosu to 8C1A100.86A.0010.P03

nie moge nigdzie znalezc informacji o tym jak duzy dysk moge podpiac....

> Ale jaka płyta :)))) Mówisz o chipsecie a nie konkretnej płycie.

plyta do Intel CA810
jakos tak zapomnialem napisac :-)))))
ale chyba nie ma wiele plyt z tym chipsetem....

> O ile pamiętam nie, to fizyczna granica dla chipsetu i810.

tak jest - teraz juz wiem

pozdrawiam i dziekuje

 jaroslaw jaszewski   D.S. T15 Hades   Politechnika Wroclawska
 mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  icq 23771667
 zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek