Re: Celeron 1200 MHz i overclocking

Autor: PawełR (brainwaveman_at_interia.pl)
Data: Sat 27 Oct 2001 - 22:50:58 MET DST

Celeron

>Niestety, ale TUSL2-C z pierwsza wersja biosu jednak Ci nie pozwoli
>zmienic napiecia Tualatinowi. Zwyklemu Celeronowi bez problemu, ale
>nowemu nie. Byc moze to tylko kwestia biosu (mam nadzieje), ewentualnie
>moze ktos zhackuje bios oryginalny, jak to kiedys bylo w przypadku
>CUSL2-C.

Właśnie jestem świeżo po lekturze strony Asusa. Przy najnowszym biosie do
TUSL2-C jest napisane:

TUSL2-C BIOS 1010 09/21/2001
Add "CPU Vcore" setup item for Intel Tualatin CPU.
Fix i815E VGA BIOS internal graphics unable to turn on monitor after system
resumes from APM standby state.

Czyli niby poprawkę o której dyskutujemy wprowadzono :-).
Na szczęscie mogę w każdej chwili odwiedzić kumpla z tą TUSL2-C i
przetestować przed zakupem płyty czy po upgrade biosu faktycznie da się
zmieniać to napięcie procka. Jak się nie da, to pomyślę o zakupie innej
płyty.

>Chektor

Paweł