duron 600 czy 700 - co jest grane?

Autor: -=mazzi=-T (mazzi_at_interia.pl)
Data: Sat 27 Oct 2001 - 22:25:52 MET DST

Kupilem w styczniu zestaw na ECSK7VZA + Duron 700. Od tego czasu otwierałem
obudowe tylko by doinstalowac DIMMa. Az tu dnia pewnego odpalam ja sobie
SiSoft Sandre Standard ver 2001.3.7.50 i dowiaduje sie ze moj procesor to
AMD Duron(tm) @ 701, ale nizej w model information stoi taki oto napis:
Duron (Spitfire) 600-1G 1.5-1.7V Nie wiem jaki jest fizyczny napis na samym
procku bo musialbym sciagnac coolera, a nie chcialbym czegos zepsuc przy
okazji, tudziez by go spowrotem zainstalowac potrzebowalbym pewnie jakiejs
pasty termicznej or samtin... (cooler jest jakis standardowy za 30 blaszek)
1.Czy wpakowali mi 600tke i ustawili na 700?
2.Tak przy okazji wytlumaczcie mi pls jak moge podkrecic tego procka?
pozdrawiam cala grupe
mazzi