Re: Celeron 1200 MHz i overclocking

Autor: PawełR (brainwaveman_at_interia.pl)
Data: Sat 27 Oct 2001 - 21:13:07 MET DST

>Drobna uwaga -- ta plyta nie pozwala na regulowanie napiecia dla
>Tualatinow (byc moze nowy bios cos wnosi nowego w tej sprawie). Mysle, ze
>warto byloby o tym wiedziec przed zakupem.

Hmmm .. Na pewno możliwości regulacji nie miała płyta Asusa TUSL2 bez
literki C na końcu. Ale jak można wyczytać na pc.com.pl, po upgrade bosu
taka możliwość regulacji napięcia CPU Vcore się pojawiła. Sam jakiś tydzień
temu ustawiałem parametry w biosie kumplowi, który miał konfigurację Celeron
800 MHz i płyta Asus TUSL2-C i dam sobie nie wiem co obciąć, że tam również
widziałem opcję zmiany napięcia Vcore (może na płycie był już najnowszy
bios). Chyba ta opcja nie zniknie jak włożę Tualatina ?

pozdr
Paweł