Zasilacz

Autor: Terry (aerorami_at_wp.pl)
Data: Sat 27 Oct 2001 - 20:51:56 MET DST

Witam

Otoz mam problem. Niedawno popsul mi sie komp i zanioslem do do
serwisu w (Rodent w Warszawie). Okazalo sie ze zasilacz byl rozwalony
wiec wymieniono. Po powrocie komp znowu nie dzialal wiec odnioslem go
i powiedzialem w czym rzecz. Sprzedawca powiedzial ze musze poszukac
do zasilacza driverow w Internecie. To mi sie nie zgadzalo gdyz na
zasilaczu jest napisane Plug and Play. Czy ktos wie gdzie mozna znalzc
drivery do zasilacza Datronix model POF - 7635?
Bede wdzieczny

Pozdrawiam
Terry