FIC VA503 i Kontrolery SCSI sie gryza !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jak cholera

Autor: -=KEVLAR=- (kevlarcd_at_terramail.pl)
Data: Wed 03 Oct 2001 - 13:28:36 MET DST

Cze
Moglbys mi powiedziec co tak na twoj gust sie mi dzieje w PC?
P200, plyta Shuttle 555 na VX
wciaz mial problem z dostepen do rejestru. Wlaczam, wchodzi do Win i
od razu ze chce restart bo ma problem z rejestrem (to na nowej instalce
W98SEPl,
po raz pierwszy zawiesil sie juz przy jego instalce:))
restart, odtwarza rejestr, restart i zamiast OK, to on znow odtwarza i znow
restart
i tak ciagle. Wiec mu zgrywalem w dosie rejedtr na chama i tak czasem
dzialal.

W koncu sie wq.... i zmienilem plyte na FIC VA503, taka pod P166-233
Wszystko ladniutko, dziala itp. Ale dupa z kontrolerem SCSI !!!!
Adaptec AVA2904 jak i Tekram DC315U. Zamiast normalnie je zainstalowac
to pisze ze urzadzenie nieobecne, nie dziala poprawnie lub .... i ze mam
zaktualizowac sterownik. (wkladalem kontrolery na zmiane) Co dziwne, jak
uruchomie kompa z kontrolerem , ale NIE podpietym do napedow Plextora
to kontroler dziala OK !!!!! Jak jeden tak i drugi.
Czyz to nie moze zabic jak sie grzebie w kompie 4 godziny a potem wyskakuje
taki syf ? Mam nowe sterowniki do tych kontrolerow.

 Moze cos trzeba do tej plyty ?
Nie chce zmieniac znow plyty na ta poprzednia, bo te problemy z rejestrem sa
dobijajace.