USB i PS/2 na płycie Gigabyte 6BA - nikt nie pomoże?

Autor: mara (panam_at_gmx.net)
Data: Sat 27 Oct 2001 - 19:26:04 MET DST

witajcie,

potrzebuję pomocy przy podłączeniu portów ps/2 i usb

1. mam gniazdo ps/2 na śledziu, które wygląda tak
od gory od lewej (złącza z kabelkami):
    brązowy-OO-puste
czerwony-O O-pomarańczowy
        żółty -O | O-puste

moje pytanie: w jakiej kolejności (kolorami kabli) podłączyć je do płyty?
w instrukcji płyty jest pokazane tylko złącze z napisem 1-red
próbowałem tak 1-czer, 2-pom, 3-brąż, 4-żółty i przy takim połączeniu mysz
"lekko" się zagrzała :)
pomóżcie może ktoś ma taką płytę z podłączoną mychą na PSie

2. ta sama płyta i gniazdo USB
opis w istrukcji jest taki:
pin 1 - VCC
2 - USBD0-
3 - USBD0+
4 - GND
5 - VCC
6 - USBD1-
5 - USBD2+
8 - GND

mam dwa porty USB na śledziu, ale każdy ma po 5 kabli
1- czerwony
2- biały
3- zielony
4- czarny
5- czarny (grubszy)

jak to podłączyć, czy któryś z tych kabli nie jest potrzebny

z góry dziękuję za pomoc

marek