Re: Celek 333 i temperatura

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 27 Oct 2001 - 14:34:56 MET DST

"Rabin" <robkamin_at_mail.atr.bydgoszcz.pl> wrote in message

> ze tez proc strasznie sie grzeje. Nie mam niestety czujnika temp, ale
> palca na radiatorze dlugo sie utrzymac nie da (mysle ze ma ok 60-70 st.).

Wiesza sie? Masz problemy ze stabilnoscia?
Jak nie to nie panikuj w/g specyfikacji procek powinien spokojnie wytrzemac
do 85*C

> Niedawno wymianilem wiatraczek i niewiele pomoglo.

Sproboj rozebrac procesor i sprawdz czy raditor dobrze przylega do
jadra procka, nie zaszkodzilo by tez dac troche pasty termo przewodzacej.

> Moze pomalowac radiator na czarno?

A w czym to ma pomoc?

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!