Re: Jaki procesor na Slot1

Autor: Bobo (radzymin_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 27 Oct 2001 - 18:28:40 MET DST

Witam
> Mam plyte glowna Atrend ATC-6220 na Intelu 440BX z gniazdem Slot1.
> Chce wlozyc w nia najszybszy procesor, jaki moze przyjac.
> W instrukcji podaja kombinacje czestotliwosci i mnoznika dla max 450 MHz
> (100x4,5) ale przelacznik na plycie pozwala ustawic mnoznik 6x.
> No wiec jaki najsilniejszy procesor moge w to wlozyc (PII czy takze PIII,
> jaka
> czestotliwosc) ?
Sam mam ATC-6230 (chodzi z Celeronem 1000 Mhz), ale
mam znajomego, który używa ATC-6220. Po pierwsze
uważaj na Bios - były dwie wersje Twojej płyty. Po aktualizacji
bez problemu na przejściówce z regulacją napięcia powinien
chodzić każdy Coppermine. Znajomy ma Celerona 800 ustawionego
na 133 Mhx (1066 Mhz) i chodzi bardzo stabilnie.

Pozdrawiam
Bobo