Zywotnosc sprzetu ?

Autor: Ice (ice-heart_at_go2.pl)
Data: Sat 27 Oct 2001 - 13:50:25 MET DST

Czesc
Interesuje mnie taki problem. Mam nagrywarke do ktorej wkladam plyte ze
slownikiem... i traktuje ja jako CD-ROM, tyle, ze praca z ta plyta, wyglada
tak..... Nagrywarka rozpedza sie na maxa.... korzysta z bazy na CD, a
potem... zwalnia... i nastepne haslo.. znowu sie rozpedza... itd... itd..
odstepy pomiedzy haslami 10 sek - 2min. Program typu Virtual CD... nic nie
daje... bo jakos nie udaje mi sie go oszukac ;( Zastanawiam sie natomiast,
czy nie przeinstalowac, slownika, tak.... zeby korzystal z CD-ROM-u ? Hm ile
miesiecy , lat wytrzyma nagrywarka przy takim traktowaniu ? Czy producenci
sie z tym licza ?
CD , jak i nagrywarke mam firmy TEAC, i do obu nie mam zadnych zastrzezen.
Bede wdzieczny za odpowiedz.
Ice

--
Milosc jest virusem zatruwajacym nasze dusze