Re: Celerona 533 KUPIE

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Sat 27 Oct 2001 - 13:20:18 MET DST

Krzysiek zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Starasz sie mnie obrazic czy tylko wkurzyc?

Informuje Ci ze gadasz bzdury.

> Nie obchodza mnie zasady akceptacji cancel-postow na news.tpi.pl

Powinienes. news.tpi.pl nie akceptuje canceli z dial-upow oraz wiekszosci SDI.
Wiec zanim zaczniesz krzyczec ze ma cos zrobic pomysl czy jest to mozliwe.

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--