Re: RAM w Win98

Autor: Admond (admond_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 27 Oct 2001 - 16:11:01 MET DST

Witam!

> czy jesli mam w swoim kompie ponad 256 RAM'u to czy bedzie on
> wykorzystywany np. w Photoshopie lub innych programach?
Tak, bedzie.

> slyszalem opinie, ze moj Win98 wykorzystuje max 256 RAM'u
To nie prawda.

Prawda jest natomiast, ze starsze plyty glowne cache'uja max 256MB
RAMu. System z wieksza iloscia pamieci bedzie dzialal i bedzie widzial
te pamiec, ale byc moze jego praca bedzie troche spowolniona. Wynika to
z faktu, ze Windows laduje sie do pamieci "od gory", a wiec moze trafic
w miejsce "nie objete" cache'em.

Pozdrawiam.
Adrian