Zapytanie o sieciówki kombo

Autor: Prusak (prusy_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 27 Oct 2001 - 07:47:18 MET DST

Chciałbym 3 komputery spiąć w małą sieć z możliwością podłączania dalszych,
tzn. do 1 kompa podłączone byłyby 2 komputery oraz his. Chcę także, by te
dwa komputery ponadto były także spięte między sobą. Do komputera z hisem w
przyszłości będzie można podłączać następne kompy. Myślałem o użyciu kart
kombo. 2 komputery byłyby chodziły na 100 (na skrętce), a połączenie z
"serwerkiem" odbywałoby się przez koncentryk (na 10). Czy to dobry pomysł?
Czy nie lepiej zrobić to poprzez połączenie komputerów tylko z "serwerkiem"?
Czy można w taki sposób wykorzystać karty kombo?
Proszę o poradę. Posiadam w obecnej chwili 2 karty 10-ki z wejściem na
koncentryk i na skrętkę.
Dziękuję i pozdrawiam
Prusak