Re: przejscie z S-video na chinch

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Sat 27 Oct 2001 - 02:31:19 MET DST

On Fri, 26 Oct 2001 13:55:09 +0200, "Gas" <cezargas_at_poczta.fm> wrote:

>Ostatnio probowalem kupic taka przejsciowke (wyjscie z karty graficznej do
>telewizora) i w sklepie gosc powiedzial mi ze cos takiego nie istnieje, ze
>to calkiem inne sygnaly itp..........
>czy istnieje tak przejsciowka????
>Gas
teoretycznie jako standart cos takiego nie istnieje
mozesz kombinowac zrobic cos takiego i moze zadzialac lub nie
najgorsze co sie moze stac to to ze tobie szlag trafi telewizor a tego
chyba nie chcesz
przejsciowki w kartach graficznych sa najczesciej robione specjalnie
to tych kart - sygnal jest odpowiednio dopasowany do mozliwosci
uzywania przejsciowki, a czasami przejsciowki zawieraja wlasne obwody
elektroniczne, ktore powoduja ze karta zaczyna wysylac inny sygnal na
kabel z przejsciowka , a inny gdy jej nie ma
np niektore karty ati za cholere nie dadza obrazu na telewizorze gdy
nie podlaczysz orginalnej fabrycznej przejsciowki
poprostu sygnaly svideo i sygnaly rca/chinch sa rozne i sama prosta
przejsciowka nie zawsze rozwiaze problem
jezeli kupisz jakas w sklepie lub na internecie to przeczytaj ulotke
dolaczona do przejsciowki abyc mial pewnosc ze nie gwarantuja oni ze
twoj telewizor przezyje takie polaczenie