[m64] Zmiana BIOSu?

Autor: Braun (ebraun_at_go2.pl)
Data: Sat 27 Oct 2001 - 00:40:17 MET DST

Posiadam TNT2 m64 PowerColor, kupioną ponad 2 lata temu,
zaraz po premierze układu. Karta pracuje z częstotliwością
100 (rdzeń) i 110 (pamięć) MHz. Przed uruchomieniem jakiejś
bardziej wymagającej gry podkręcałem ją do 110 i 130 MHz,
powyżej tych wartości pojawiały się już błędy w wyświetlaniu,
a karta mocno się grzała (radiator, bez wiatraczka).

Niedawno kumpel przyniósł (do sprawdzenia) swoją m64,
która jest fabrycznie taktowana na poziomie 125/130 MHz
(o ile mnie pamięć nie myli) i pozwala wycisnąć jeszcze po
20 MHz do każdej wartości.

W związku z tym mam pytanie: czy mogę coś zrobić z moją
kartą? Zastanawiam się nad upgradem BIOSu, ale jeszcze z
tym nie eksperymentowałem, więc wolę najpierw zapytać.
Czy pozwoli to na zwiększenie taktowania bez przegrzewania
się karty? Linki do stron z BIOSem mile widziane...

Z góry dzięki za sugestie.

--
Braun
Nieoficjalna strona gry Deus Ex: http://nanotech.nano.pl