Re: zrzeczenie SDI

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Sat 27 Oct 2001 - 00:07:45 MET DST

On Thu, 25 Oct 2001 17:23:46 +0200, januszek
<januszek_at_antyspam.rubikon.pl> wrote:

>"Prosze o rozwianie umowy o swiadczenie uslugi SDI z dniem ...."

Zadne takie, zadne "prosze o rozwiazanie..."! Nikt nikomu laski nie
robi, pismo w sprawnie rozwiazania umowy to nie podanie o laske. po
prostu uprzejmie sie informuje ze wypowiada sie umowe o swiadczenie
uslug z dniem... Trzeba oczywiscie sprawdzic w umowie jakie sa terminy
wypowiedzenia - pewnie co najmniej do konca okresu rozliczeniowego o
ile sie z abonamentu telefonicznego nie rezygnuje. Moze nie - ale
warto tak sformulowac wypowiedzenie umowy by nie bylo to niezgodne z
zawartymi w niej postanowieniami o trybie rozwiazania (bo wowczas
wypowiedzenie przyjma, warunkow juz nie - czyli rozwiaza w terminie
ustalonym w umowie a wypowiadajacy wychodzi na buraka).
I nie faksem, nie faksem - jakby rozwiazywali umowy na podstawie faksu
to kazdy dowcipas moglby kazdemu umowe rozwiazac. Niestety osobisty
podpis i zapewne jeszcze o dowodzik spytaja - pytali przy zawieraniu
umowy (takie ich prawo - chca wiedziec czy osoba zawierajaca umowe
jest ta za ktora sie podaje, jak sie dokumentu pokazac nie chce to nie
maja w koncu ustawowego obowiazku zawierania umow z nieznajomymi...)
to i przy rozwiazywaniu sprawdza czy jakis dowcipas sie nie podszywa.

--
Darek