ST430810A - problemy z wykryciem

Autor: booyas (booyas_at_szkola.net)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 23:36:55 MET DST

Witam

Mam problem z dyskiem Seagate 40gb (model w topicu).
Nie chce wykyc go moja plyta (A-TREND 6150, BIOS 6150105a z 99roku).
Slyszalem ze jak uaktualnie bios to pojdzie, ale nie moglem znalezc nigdzie
nowszego
(nie wiem czy w ogole jest nowszy bo na stronie producenta plyty jest tylko
105a, ale jak ktos ma do tego modelu to prosze na priv).
Reczne wpisywanie parametrow dysku tez nie pomoglo.

Ze strony seagate'a sciagnalem program diagnostyczny do tego modelu (DiscMan
ager) i odpalilem go na nowszym
kompie na ktorym dysk dzialal ale nie moge znalezc nic na temat mojego probl
emu.

Czy powodem moze byc ustawienie dysku na Ultra DMA /100 (plyta oblsuguje 33)
, podobno sa kompatybilne w dol. Ale jesli moze to byc powod to jak przestaw
ic te ustawienia w dysku ?

Slyszalem rowniez ze sformatowanie dysku na 32gb moze pomoc....

Podlaczalem kiedys jakis duzy dysk Samsunga (30 lub 40gb) i nie bylo problem
ow.

Moze ktos mial podobny problem i sie z nim uporal ?

To chyba tyle...

Bede wdzieczny za wszelka pomoc.

pozdrawiam

--