Re: plyta do athlona

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 23:24:29 MET DST

"Pasza" <pasza_at_acn.waw.pl> wrote in message

> co do shuttla to też jestem ciekawy, bo akurat z tego co do tej pory o
> tej płycie (ak31 rev 3.1) przeczytałem, to wydaje się zupełnie przyzwoita,
> w każdym razie nie wiem co w niej złego.

Do shuttla bardzo sie uprzedzilem przez plyte ak-12 jak kiedykolwiek
miales okazje skladac kompa na niej to moze wiesz o co mi chodzi.
Do ak-31 albo to byla ak-32 juz nie pamietam moge sie przyczepic tylko,
ze ma kondestatory blisko podstawki procesora ale i tak jest o wiele
lepiej niz w ak-12.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!