Re: Pamiec-dziwna sprawa

Autor: Toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 21:41:09 MET DST

Luke <paranid_at_poczta.onet.pl> wypowiedział(a) się w następujący sposób:

> Mam to samo na ECS-ie. To wina Nortona bo na innym (takim prawdziwym)
programie diagnostycznym bledy nie wystepuja.

tak sobie czytam o tym jak to ND jest cienki i sie wysypuje.
Przez kilka dni mialem na mojej BF-6 2*128+256=512... i nic sie nie
wysypywalo, test przechodzil poprawnie - bez bledow.
Dodam jeszcze, ze moja plyta bardzo czesto pokazuje fochy jak jej
zmienie kosci pamieci. Dzisiaj powrocilem do starego obsadzenia bankow
2*128+64 i... dupa blada... kosci wlozylem identycznie, a Windows sie
wywala. Dopiero jak poprzekladalem moduly zaczelo chodzic poprawnie...
swoja droga mam obsadzenie takie na jakim jeszcze kilka miesiecy temu
kopmuter nie chcial sie nawet uruchomic - i badz tu madry:-)))

--
Toltek,
z dolu pozdrawiajacy.