Re: Przerzucenie systemu dydsk - dysk

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Wed 03 Oct 2001 - 12:38:52 MET DST

Kulonik napisał(a):

> Witam,
> Wszyscy piszą o Norton Ghost'cie a można przecież to zrobić bez tego
> programu (swoją drogą bardzo przydatnego :).
> Robisz w następujący sposób:
> 1. podpinasz 2 dysk na 2 kanale IDE jako mastera i przy pomocy fdisk'a
> zakładasz partycje (podstawową i rozszerzoną i/lub dzielisz jak tam sobie
> chcesz-ważne żeby była podstawowa - of course nieaktywna).
> 2. formatujesz ustawione partycje, a następnie na podstawową kopiujesz pliki
> systemowe (przy użyciu polecenia sys)
> 3. startujesz windę ze starego dysku i pod nią kopiujesz całą zawartość
> [...]

ja kiedys robilem wlasnie tak i bylo OK. Jednak mam wrazenie ze przy
użyciu Ghosta'a jest szybciej (kopiowanie duzej ilosci malych plikow
jest czasochlonne). Pozatym ten sposob sprawdza sie jedynie przy Win9x
Przy WinNT czy 2000 zapomnij.

Pozdrawiam Yablon

--
Tomasz Jablonowski aka Yablon           | GG:       32604 |
yablon_at_wasko.pl                         | ICQ:   51956669 |