Re: Czy ktos uzywa ABIT KG7 RAID?

Autor: kaczy (kaczysky_at_wp.pl)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 21:39:04 MET DST

Użytkownik "sebo" <bastaz_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
Może będę jedynym ale odradzam Ci ten zakup we wszystkich testach jest
rewelacyjna , ale co z tego,
po pierwszym dniu chodzenia na HPT 370 padł mi dysk
grafiki nie mogę odpalić do dziś.Ponoć uczymy się na błędach (ale lepiej na
cudzych).Osobiście polecałbym Ci
zakup jakiegoś Asusa. Wcześniej chodziłem na A7V133Raid bez żadnych
zastrzeżeń . Zamienił stryjek ...
Ponoć pojawił się już jakiś Asus na VIA KT266A i toby był mój wybór na dzień
dzisiejszy.
        Pozdrawiam
                            kaczy