Re: Jaki procesor wybrac ?

Autor: Przemek (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 18:27:44 MET DST

Użytkownik "bartman" <bartman_at_email.conexnet.pl> napisał w wiadomości

> Ok, zdecydowalem sie na C800. Orientujesz sie moze jeszcze jak wyglada
> na tej plycie sytuacja z dyskami i pamiecia,, tzn. czy ruszy na tym
> dysk 30 GB pamiec pc133 ? Czy raczej szukac pamieci pc100 ?

Oczywiście, że możesz wsadzić pc133 - w końcu płyta oferuje częstotliwości
FSB znacznie wyższe od 133MHz :)
Co do dysku - myślę, że nawet jeśli miałbyś problemy z dużym HDD, to
aktualizacja BIOSa na pewno pomoże. Nie raz miałem podpięty HDD 40GB i
chodził bez problemów (mój Abit to BH6 rev.1.1 ale to chyba nie ma tu
znaczenia).
Też właśnie chcę kupić procka - dziś już prawie kupiłem C800 za 260zł ale
jak zobaczyłem, że jest cały uświniony pastą silikonową, to zrozumiałem, że
pewnie chodził już w jakimś komputerze. Sprzedawca oczywiście zapewniał, że
on go tylko "testował" od wczoraj.
Za ile można teraz kupić C800 na giełdzie? (w Katowicach)
Nie wiem czy lepiej wziąć BOXa czy OEM...