Re: Dzięki za RE: Ultra ATA 100...i jeszcze jedna sprawa...

Autor: Michal Lukasik (michu_at_albedo.art.pl)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 18:12:40 MET DST

Użytkownik "Cubol" <cubol_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Samsung SpinPoint SV4084H (40 GB, Ultra ATA 100) - kupić, nie kupić ? Oto
> jest pytanie... ;-))

Samsungi sa srednio o 100 tansze i to kusi.
Jesli juz chcesz kupic, to ktorys z serii SP (7200 rpm, ATA100)

> Wiem, że nie jest to chyba dysk najwyższych lotów (jakość i szybkość), ale
> przy okazji nie jest też najwyższych lotów cenowo.
> Chodzi tylko o to czy będzie bezproblemowo działał i nie zrobi jakiegoś
> brzydkiego numeru parę miesięcy po kupieniu.
> A może ktoś pracuje z takim dyskiem ? Jeśli tak bedę wdzięczny za opinię.

Od kilku lat mam 2 dyski Samsunga i nie mialem z nimi zadnych problemow.
U mnie w pracy tez jest kilka i zadnych problemow. Choc przyznaje sie, ze
ostatnio skusilem sie na Maxtora - jest super, Barracuda wymieka ;)

    Michu