dns poszukiwany

Autor: news.nask.pl (dominik_parzydlo_at_poland.com)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 18:04:20 MET DST

Drodzy Koledzy i Kolezanki (w odwrotnej kolejnosci rowniez)
poszukuje osoby, ktora zgodzilaby sie uzyczyc mi primary dns dla mojej
domeny prywatnej www.long.pl

ew. jezeli odpowiedzi Wasze padna w sposob nastepujacy "czego sobie nie
postawisz primary dns na tym samym serwerze co www/mail", to odpowiem Wam
tak "postawilem primary dns na serwerze dhcp.pkin.pl o numerku
194.181.106.6, lecz automat w dns.pl nie akceptuje mi go, twierdzac, ze nie
ma takiego serwera"

zerknijcie prosze na niego, albo dajcie mi prosze wpis w primary dns

dzieki

Dominik