Re: Dzięki za RE: Ultra ATA 100...i jeszcze jedna sprawa...

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 17:58:10 MET DST

> Samsung SpinPoint SV4084H (40 GB, Ultra ATA 100) - kupić, nie kupić ? Oto
> jest pytanie... ;-))
>
> Chodzi tylko o to czy będzie bezproblemowo działał i nie zrobi jakiegoś
> brzydkiego numeru parę miesięcy po kupieniu.

Od czterech lat mam Samsunga 2,1 GB. I nadal działa bez problemów.
Kolega od roku Ma Samsunga 13 GB, i też chodzi jak złoto. Tak
w ogóle to jeszcze żaden dysk mi nie padł. Nie wiem czy to ja
mam takie wyjątkowe szczęście, czy może nie wszyscy wiedzą że
dysk to nie worek kartofli? Widziałem już dyski o pojemności
40 GB, więc chyba z przed wielu lat. I też działają do dziś.
Bez "bad" sektorów. Myślę że jeśli będziesz pamiętał że dysk
to delikatne urządzenie, to będzie ci długo służył.

Wonder