problem z GeForce2 mx 400 64mb

Autor: Buka (umka27_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 16:31:18 MET DST

Chodzi mi o to, ze cos jest nie tak, kiedy karta jest czyms bardziej zajeta.
Pod czysta winda ME cos sie kaszani z dzwiekiem (OPTi audio16) jak dochodzi
do zmian w grafice (jak np. przewijanie okna w IE :( ), w grach jest jeszcze
gorzej, bo np. w D2LoD mam co prawda lepsza grafike niz na voodoo1, ale
frame rate jest duzo nizszy (w granicach 11fps) [C400, 64ram], a dzwiek jest
taki, jakby sie wlozylo glosniki pod wode ("bulgotanie"?). Myslalem ze to
jakis konflikt z karta sieciowa, albo dzwiekowa, ale jak wyjalem obie,
zostal tylko GF i plyta z prockiem i ramem, to bylo tak samo (oczywiscie
problem dzwieku zniknal :) ). Podejrzewam ze moze byc cos z plyta glowna
(2-letnia DCS P2/370A-V). Karta graf. u kumpla chodzi swietnie, a jego na
tym samym chipie, ale innego producenta u mnie zachowuje sie tak samo jak
moja.
Pomozcie! Ograniczenie AGP do 1x nie pomoglo, inne ustawienia BIOSu tez nie.
Na karte czekalem prawie 3 tygodnie (sklep Wirtualnej Polski...) a teraz
wole swoje stare voodoo1...

Pozdrawiam
Buka