AverTVStudio + vcr + avi/mpeg

Autor: dejker (dejker_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 14:05:04 MET DST

Witam,
Kupiłem AverTVStudio. Mam problem z nagrywaniem programów. Okazuje się, że
istnieje możliwość nagrywania sekwencji wideo w postaci plików avi.
Czytałem, ze przy innych kartach można nagrywać też w formacie mpeg I,
MpegII (większa kompresja + brak ograniczeń na wielkość plików). Czy jest to
tylko sprawa programowa, a jeżeli tak to jaki program muszę ściągnąć aby
nagrywać od razu w formacie mpeg?

pozdrawiam

dejker