Re: ch³odzenie procka

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 11:16:36 MET DST

Radoslaw Sokol napisa³(a):

> Hi,

> To jest program wykorzystuj±cy moc olbrzymiej liczby komputerów
> wolontariuszy uczestnicz±cych w analizie sygna³ów z radioteleskopów
> w celu poszukiwania ¿ycia pozaziemskiego. Wed³ug mnie niepotrzebne
> marnowanie w³asnego komputera, ale to tylko moje zdanie :)

No bo ONI oficjalnie szukaja UFO, a co naprawde przerabia ta cala wielka
maszyna obliczeniowa, kto wie... No bo jak nie znajda UFO, to i tak nikt
nie bedzie mial pretesji... fajn± zabawkê maj±. Moca obliczeniowa chyba
nie ma na swiecie innej "maszyny" mogacej sie z nia rownac :))))
        Pozdrawiam Yablon