Re: Przejsciowka FCPGA

Autor: OlO (plinski_at_usun-to.polbox.com)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 09:12:12 MET DST

> Czy ktoś instalował sobie na błycie slot1
> Np. Abit bh6 1.1
> Przejciowke slot1 -> FCPGA i montował np. pIII 800 Mhz.
> Albo np. celera 800?
> Czy to pójdzie?

BH6v1.2 + Cel800 + przejściówka Microstar = 1066
na stand. napięciu i wiatraczku boxowym.
Najfajniejsze w tej płycie jest to że przy FSB133
na PCI podaje 33MHz.
Przy słabszej przejściówce noname były problemy
nawet przy standardowej FSB100

> I od jakich częstotliwości mogą pojawic się problemy?
> PIII 1Ghz to przesada? Albo Celer 1.1Ghz?

Pójdzie wszystko (Cel do 1.1, PIII do 1.13) co nie jest oparte
na jądrze Tualatian - czyli Cel1.2 już nie.

> Nie chce mi się zmieniać płyty - jest bardzo dobra i ma ISA a
> i815 chyba nie ma ISA?

W pełni się zgadzam - płyta jest baaardzo dobra i szybka,
nawet w porównaniu do nowszych czipsetów - i nie ma
problemów z SBLive! ;-)

Pozdrawiam
OlO