Problem z CD-ROMem (chyba długie)

Autor: rmarszalek_at_winkhaus.com.pl
Data: Fri 26 Oct 2001 - 08:38:35 MET DST

Wymieniałem obudowę i jak to przy tym bywa przełożyłem wszystko z jednej
do drugiej. Zaręczam wam, że dokładnie tak samo tzn.: karty nie zmieniły
swych miejsc, a napędy podłączone w identyczny sposób. Po uruchumieniu
żadnych problemów poza napędem (Teac 540e). Po włożeniu płyt audio i
uruchomieniu np.WMPlayer napęd nie odtwarza muzyki, po prostu nawet nie
próbuję się kręcić (dioda nie świeci), a co ciekawe jest tak duże
obciążenie systemu, że nawet mysz się zatrzymuje. Zawartość płyty
bez problemu można przejrzeć (kabelek jest na pewno podłączony).
Czy może ktoś coś zasugerować?
Rafał