Re: 4 szybkie pytanka

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 07:39:25 MET DST

Użytkownik Piotrek <Pmatej_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ra82j$adi$1_at_news.tpi.pl...
> A ja spytam dodatkowo czy różnią sie stery Fachmana i Detonatory
> (i ewentualnie które są wydajniejsze,a stabilniejsze)?
> Pozdro

no więc to jest tak ze przyszedł fachman , odwalił fachure i poszedł ,
chwile nawet podziałao szybko i cacy ale potem i tak szlag trafił więc
wszystko na końcu potrzktowałeś Detonatorami i po kłopocie