Re: Trzeci przycisk myszy

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com_!_)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 05:25:55 MET DST

In <9r9haq$p39$1_at_news.onet.pl>, Pshemol wrote:

> eee a nie lepiej np backspace ? duze ulatwienie w necie
dla mnie jedynym slusznym zastosowaniem to 'paste'.. zaznaczyc tekst w
jednym okienku, i kliknieciem wklejenie w innym.. nie moge bez tego zyc:)
ale chyba 3 przyciski i rolka to max czego mozna chciec od myszy.. mialem
m$ intellimouse explorer i te 2 extra przyciski bardziej przeszkadzaly
niz pomagaly

--
Kelof -> cs993373_at_cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming