HPT-370 i IBM DTLA307030

Autor: kaczy (kaczysky_at_wp.pl)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 02:00:41 MET DST

Witam
Mialem plytke Asus a7v133( kontroler promise)i IBMy w RAIDzie 0 chodzily jak
burza . Zmienilem plyte na Abita KG7-RAID z HPT-370 ( co mnie podkusilo?) i
na
dzien dobry wywalil mi sie jeden z dyskow.Kolega mial podobny problem na
EPOXie. Malo tego obie te plyty nie chca wspolpracowac z grafika Pixelview
gf 2 Ti ultra.Moze ktos potrafi mi cos doradzic bo w sklepie gdzie kupilem
sprzet wypieli sie na mnie.

Dziekuje i pozdrawiam