Re: Trzeci przycisk myszy

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 01:04:14 MET DST

 "Pshemol" <pshemol_at_irc.pl> wrote in message news:9r9haq$p39$1_at_news.onet.pl...
> eee a nie lepiej np backspace ? duze ulatwienie w necie

 Ja i tak więcej klawiaturą operuję, a z myszki głównie rolek
 używam. Po co mi backspace w myszce, skoro mam je pod ręką.
 Otwarcie eksploratora, a następnie klikanie, aby otworzyć
 jakiś folder, potem dokument jest w moim przypadku logiczniejsze,
 bo pozwala oszczędzić czas.

--
Konrad J. Brywczyński                              No use to complain
bryw_at_waw.pdi.net                     If you're caught out in the rain