Hardware monitor

Autor: Krzysztof Doniczka (kdoniczka_at_mail.e.pl)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 00:30:21 MET DST

Witam szanownych grupowiczów. Mam płytę główna VB-601-z (fic-a) na chipsecie
intela 440ZX. Czy ktoś z was wie czy ta płyta ma jakiekolwiek "czujniki" na
sobie ??? Instalowałem już kilka hardware monitorów ale... Albo nie działają
(nic nie pokazują) albo się wysypują przy uruchomieniu na windzie 2000.
Pytam, bo trochę podkręciłem procka i chciałbym pomonitorować jego
temperaturę. Z góry dziękuje za wszelką pomoc lub przynajmniej nazwy
programów (jeżeli będą działać)

Pozdrawiam
Krzysztof Doniczka