Re: creative 52x

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 22:10:48 MET DST

Niejaki(a) <> CooLBaRT <> <plachecki_at_post.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):
> tak w ogóle zobacz nr FCC i poszukaj na stosownej stronie - pewnie okaże sie ze twój creative 52 to szajsung :)))))) (mój crative infra 36x okazał się być szajsungiem - wiec podobne praktyki moga byćstosowane przec CL dalej :)

nadal sa, rozbrojona infra 36x jest u mnie w kawalkach, od kumpla
dostalem do naprawy, operacja sie udala, pacjent zmarl ;P czytal potem
ladnie, ale po kilku dniach polegl silnik w klebach dymu... mial rowno
25 miesiecy (24 miesiace gwary :> ).

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_______txt by: "Magdalena" <diave5_at_aol.com> @ pl.rec.film_______|