Re: P2B-DS + 1Cel II +Win2k

Autor: WojtasJD (ritek_at_go2.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 23:52:11 MET DST

>Na revision jest sposob. Trzeba wyminic kondensator na plycie - >proste ;-)
>
>Sposob mam gdzies opisany. Jesli chcesz lutowac po swojej >plycie, to wal
na
>priv.

chetnie

rezystor juz przelutowywalem - znany problem z dwuprocowych
plytach Asusa znowu pod Win2000 :) ale tylko w trybie ACPI
co objawia sie ciaglym obciazeniem 1 proca nawet jesli Win
chodzi w stanie "jalowym"

moge i kondensator
ale czy to napewno chodzi o p2b-ds ?
W P2B , P2B-LS z niskim rev. i PIII CuMine/ Celeron II jest problem
z Adobami - chyba Acrobatem i Photoshopem
jak to juz wiele razy RusH walkowal
Podobno w niektorych P3B-F i CUBX tez moze sie zdarzac
Daj sie dwa kondensatorki najlepiej tantal i ceramiczny co by
ladnie "zblokowac" napiecie VTT 1,5 do proca