IBM początek końca[2]

Autor: Jaromir (dobromir_t_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 22:47:59 MET DST

Kontynacja mojego posta z 16.10 o takim jednym bułgarskim dysku

No więc dyszczek pochodził jeszcze do wczoraj
oczywiście z max uptimem 2h, dalej robił pśtyk i buuuu:((
aż wczoraj zaczął podczas pracy grzechotać
dżwięk jakby dysk coś czytał, a diodka hdd led ciemna:-\
no to ja mu 'unreala' przez 1 godzine i fitnestest
a cod błędu 00 :(((
Załamany poszedłem spać.
Rano ja komputerkowi guzik a on 'disk failed':DDDD
Tak się pobawiłem z pół godziny tak dla pewności
toż przece 2 tygodnie padał i nie mógł paść
a tu nagle problem sam się rozwiązał i nie musze szukać żadnych
badów
backup i tak trzymałem od 2 tygodni (cały czas uaktualniając)
więc spokojnie zaniosłem go do reklamacji
Pokwitowanie przyjąłem i czekam na to co mikołaj przyniesie
Coś mi się zdaje że na 40 GXP IBMa się nie załapie:(
podobno firma sprzedająca ma trochę tych IBM dtla jeszcze na
"stanie":(
No ale będę walczył dzielnie o swoje z nowym egzemplarzem.
Pewnie IBM Polska od przeszłego roku będzie dawać za padnięte DTLA
zapewne coś lepszego niż 40GB (teraz to już standard).
Tymczasem wynik 1:1 - 2 lata temu kupiony tej samej firmy
DJNA13.5GB7200 chodzi do dzisiaj jak skała

pozdr

Jaromir