Re: 1G Intel i obudowa Chieftec ?

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 21:35:49 MET DST

rnaefc zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Nie robi w miedzi Celeronów, czy w ogóle procesorów ?
> Jeżeli to drugie to dlaczego, przecież (chyba) robił ?

Uscisle troche moja poprzednia wypowiedz.
Nie ma procesora o czestotliwosci 1 GHz z miedzianymi sciezkami - mimo ze seria nazywa sie PIII
Coppermine.
Ale najnowsze procesory - 1,2 GHz+ oparte na jadrze "too late in" sa miedziane

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--