Re: Problem z DMA - ratujcie...

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Wed 03 Oct 2001 - 10:24:01 MET DST

oun napisał(a):

> przeinstalowalem sterowniki na nowo...choc nie wiadomo ktory to juz raz,
> ustawilem domyslne ustawienia biosu i...nadal wywala mi rejestr gdy ustawie
> dma:(
> ...ja juz chyba zrobilem wszystko co tylko sie da, a efekt...zaden:(((
>
> odnosnie pamieci to mam DIMM PC100 i 133
Jak, masz DIMM PC100 i PC133 to przewaznie szybsza kosc zwalnia i
dostosowuje sie do wolniejszej. czyli obie pracuja max na 100MHz. Moze
sie zdarzyc ze pamieci Ci sie gryza. Co mogloby spowodowac tez i dziwne
reakcje systemu. Moze sprobuj wyjac jedna z kosci (ew. potem sprobowac
na drugiej). Wywalanie rejestru czesto zdarza przy
podkrecaniu/przegrzaniu proca.
A od kiedy zaczely Ci sie dziac takie cuda?

Pozdrawiam Yablon

--
Tomasz Jablonowski aka Yablon           | GG:       32604 |
yablon_at_wasko.pl                         | ICQ:   51956669 |