NAGRYWARKA - LG?

Autor: Pjotr (pjotr_at_poland.com)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 19:01:11 MET DST

Witam
Chcialbym kupic tania nagrywarke (wychodzi na to, ze LG), upatrzylem sobie
model o predosci 16/10/40.
Przejrzalem oferty kilku sklepow wirtalnych i o to, co zobaczylem:

LG GCE 16/10/40 8160B:

WS: 416.42 zl (OEM)
Balta.pl: 446 zl OEM i 476 zl BOX
Netseller: 482 zl OEM i 524 zl BOX

LG CDE 16/10/40 8120B w Proline (w wersji OEM) kosztuje 415 zl. Pytanie wiec
brzmi: jaka jest roznica miedzy nagrywarkami GCE 16/10/40 a CDE o tej samej
predkosci? Kolejne: w Wirtualnym Sklepie w opisie LG GCE nie jest napisane,
ze nagrywarka obslubuje DAO, tymczasem na stronie CloneCD
(http://www.elby.org/CloneCD/english/cdr_l.htm) widac, ze ten model jest w
pelni kompatybilny z programem. Kto ma racje (na cdrinfo nie ma na ten temat
nic)?
Kolejna rozbieznosc w opisach: WS podaje, ze nagrywarka ma Burnproof,
tymczasem w FAQ na Balcie widze, ze ma Superl Link... Na domiar tego
wszystkiego na wspomnianej stronie widać, że nagrywarka nie żadnej "Buffer
Underrun Technologi" Na koniec: jak wy oceniacie ta nagrywarke? Jak z
awaryjnoscia i gwarancja, przede wszytkim czy
jest w pelni kompatybilna z CloneCD (odczytuje i kopiuje wszystkie
subkanaly, obsluguje DAO, czyli mozna nia skopiowac zabezpieczone plyty i
programy oczywiscie
jako kopie awaryjne np. EuroPlus+ Reward itp.). A co do sklepow, to
najbardziej obiecujaca oferta jest z WS, ale moje zaufanie do nich zostalo
troche nadszarpniete. Kiedys kupilem tam plyte glowna i przyslali mi ja wraz
z oblamanymi koncowkami gniazd pamieci SIMM. Moze inne sklepy sa bardziej
wiarygodne, uznaja reklamacje itd.? I jeszcze jedno: czy bardziej oplaca sie
kupowac OEM czy BOX? Wiem, ze BOX jest to sama nagryrwarka, bez pudelka i
sterownikow, ale kiedys na grupie bylo cos o tym, ze w przypadku awarii
urzadzenia OEM trzeba z reklamacja zglosic sie do producenta, a nie do
sprzedawcy czy cos w tym rodzaju...
Bylbym niezmiernie wdzieczny za okazana pomoc

--
Pozdr & CU
Pjotr