Re: dysk do czestego przenoszenia

Autor: Krzysiek_ (krzysiek_24_at_wp.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 19:57:50 MET DST

> Proszę o pomoc w wybraniu dysku dobrej jakości - takiego którego mógłbym często
> przenosić, przewozić środkami komunikacji miejskiej itd. Nie musi mieć dużej
> pojemności, może być nie większa niż 10, wystarczy że będzie trwały i szybko nie
> padnie. Jak w ogóle powinno się przenosić takie dyski ? Widziałem jak ludzie je
> w szaliki owijają ... Gdzie w Warszawie kupić żeby dużo nie zapłacić ? (oprócz
> giełdy).

od 3 lat codziennie mam w teczce jakis dysk, jak jade do pracy a pozniej wracam, w
sumie okolo 30-50 km. dziennie, najpierw byl to seagate 3 Gb, a od okolo roku dysk
tej samej firmy ale o poj. 17 GB i caly czas oba sa w dobrym stanie w firmie mam tez
kilka WD 3,2 GB i w przeciagu 2 lat na okolo 7 padly 3 szt. (od zamontowania nie
byly ruszane z miejsca) wnioski mozesz wyciagnac sam:)
co do przenoszenia, kiedys nosielm je w szufladzie (adax) pozniej w plastikowym
pudelku (takim jak sprzedja dyski) a od kiedy mam "gumowego" 17GB nosze go bez
niczego, poprostu lezy sobie w teczce
dodoam moze zeby nie bylo ze robie reklame firmie S** -tej firmy tez mi juz 2
dyski padly ale akurat nie te ktore tak czesto przenosilem.

pozdrawiam