Re: 1 HDD i kilka systemow

Autor: Pshemol (pshemol_at_irc.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 18:29:05 MET DST

> Witam
>
> Czy jesli chcialbym na jednym twardym dysku zainstalowac Win98, Win2k
> i RedHat-a, to jakie partycje powinienem przygotowac? 3*primary? Czy moze
> byc 1*primary+2*logiczne(1*ext)? Po jednej dla kazdego systemu.
> Przymierzam się do tego, a nie chcialbym na starcie zrobic cos zle.
> BTW W takiej tez kolejnosci bede instalowal te systemy. Moze ktos ma
> jakies uwagi/podpowiedzi?

Hmm ja bym to zrobil tak:
primary ok 15 mb na poczatku potrzebne przy umieszczeniu linuxa w drugiej
kolejnosci
primary ok 3 g na system 2k
primary na win98 (po co ten system ? )
extended
    i tu linux swap (chociaz lepiej moim zdaniem wywalic 98 i wtedy jako
primary przed 2k dac swapa
    czym blizej poczatku dysku tym szybszy
    linux native zgodnie z upodobaniem jak sie chce ja mam z 7 partycji :)
teszta extedet naprzyklad na fat32 na rozne rzeczy

pozdrawiam pshemol_at_irc.pl