K7S5A - czy to mozliwe zeby...?

Autor: Mihau D. (mihauek_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 18:14:24 MET DST

Cze...
Mam plyte ECS K7S5A (z karta sieciowa) i mam problem: gdy chce
upgradeowac BIOS, to wyskakuje mi cos takiego:
"Chipset/Flash part isn't available. The function will be invalid."
Czy to mozliwe, zeby plyta (BIOS) nie miala mozliwosci upgrade'u???
Wczesniej mialem tez K7S5A (ale bez karty sieciowej), ale wymienilem ja,
bo plyta nie startowala po wylaczeniu na chwile (podobno znany problem ze
starym BIOSem). W tamtej plycie wyskakiwal mi identyczny komunikat.
Uzywalem programu z plyty CD dolaczonej do plyty glownej. Program
AMI818.EXE, sciagnalem tez AMI827A.EXE i programik UNIFLASH. Wszystkie
programy wypisywaly mi ze nie moge upgrade'owac BIOSu.
Wie ktos moze cos na ten temat? BIOS mam z 27.08 lub 28.08 (nie
pamietam dokladnie). Kosc BIOSu jest duza (widzialem tez K7S5A z malymi
kosciami BIOSu).

Z gory dzieki za pomoc.

--
Pozdrawiam