Re: MSI i815EPT

Autor: Larus (larus_at_silesianet.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 18:03:12 MET DST

On Thu, 25 Oct 2001 17:19:28 +0200, "dragon" <the.dragon_at_interia.pl>
nagryzmolił:

>chip+podstawka+ta plytka

A co do ma do rzeczy - dioda ci pdaje temp. w strukturze krzemu ...

>nie - to oznacza ze strumien ciepla jest calkowicie odprowadzany przez
>żeberka a spadek nastepuje tylko na styku - radiator - rdzeń - dlatego jak
>jest obciązony to temperatura rdzenia jest wyzsza a jak nieobciązony to
>niższa...

To oczywiste, ale nie rozumiesz- to nie ma znacczenia jaki jest
radiator w danym momencie ... Temp. w strukturze rdzenia spada
(rosnie) blyskawicznie. Radiator, nawet obudowa procka nie zdazy sie
nagrzac ani ostudzic, ale struktura proca tak ...

>może niech ktos kto ma NIE-MSI napisze jak jemu dziala to porownamy

No przeciez podalem ci wyniki u mnie - co jeszcze chcesz ?

>a.

***Dawid "Larus" Paszkowski***

--
L.A.R.U.S.: Lifeform Assembled for Repair and Ultimate Sabotage
Based on PIII Coppermine 1.33 GHz & BH6 Engine & Radeon powered