Re: P³yta Asus K7M i Divx

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 17:18:31 MET DST

Sebastian Demski zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Procek Athlon 600MHz z 256MB Ram, Karta Asus Riva TNT 8MB, HDD
> Seagete 10GB. Muza na ISA-e CMI8330
> Nie mogê na tym ogl±daæ filmików w Divix-e. Znaczy siê rwie siê,
> skacze, dzwiêk wyprzedza obraz.
[...]
Mam dokladnie taka sama plyte, tez athlona 600, GeForce'a i DivXy smigaja ze milo.
Wedlug tego co napisales popelniles 2 bledy:
- zainstalowales Via4in1 - *TYLKO* southdridge jest VIA! Jedyne co potrzebujesz to jakis tam driver
do dyskow w przypadku Win 9x. Do AGP i reszty potrzebujesz driverow pod IronGate'a. Znajdziesz
je na www.asus.com.tw
- karta muzyczna na ISA - okropienstwo, pewnie sterowniki masz 3 letnie albo i gorzej. Sproboj na
innej - w szczegolnosci ze K7M ma zintegrowany dzwiek AC97 (dziala nawet przyzwoicie)

Napisz jaki OS. Ogolnie jesli Win9x to reinstalka systemu zapewne pomoze ;)

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--